Followers

Thursday, September 30, 2010

MERDEKA RAYA 2010



Sambutan Hari Merdeka dan Hari Raya SK Demit 2 tahun ini diadakan serentak pada hari khamis, 30 September 2010. Warga SK Demit 2 menamakannya sebagai MERDEKA RAYA 2010. Pelbagai acara telah diadakan dan kemuncaknya adalah jamuan sate untuk semua murid dan guru/staff SK Demit 2.

Sambutan tidak terhenti di sini sahaja malah ia akan berlanjutan sehingga hari Ahad, 3 Okt dan 7 Okt, 2010. Semua murid disarankan membawa bendera Jalur Gemilang untuk dikibarkan sepanjang tempoh tersebut.

Sekitar sambutan MERDEKARAYA 2010 SK Demit 2. (Gambar dari atas ke bawah : A) Barisan guru yang berada di laman perhimpunan i.e. Yang lain sibuk menyiapkan pentas dan juadah hari raya. B) YBrs Guru Besar sedang membacakan teks Titah Ucapan DYMM Yang DiPertuan Agung sempena Hari Kebangsaan 2010. C) Seorang murid tahun 1 sedang cuba untuk menghabiskan sate (sebab dah kekenyangan) D) Cikgu Zain Daud kalau tak menyanyi.... memang tak sah. E) Hai.... Cikgu Ros Idayu.... sikit jer makanan tu.. Diet ke? F) Cikgu Zeck menyanyi sambil di apit 2 murid. G) Suasana makan bersila di Laman Bestari H) Pandangan dari atas blok pentadbiran ~ murid tekun mendengar taklimat dan ucapan dari guru.

No comments:

Post a Comment