Followers

Wednesday, April 28, 2010

Temasya Sukan Tahunan kali ke 5


Hari ini, 28 April 2010, berlangsunglah Temasya Sukan kali ke 5. Temasya sukan kali ini mempertaruhkan 32 acara kesemuanya yang melibatkan semua murid dari Kelas Pra-Sekolah, Kelas Pendidikan Khas, Murid tahun 1 hingga 6, guru-guru sehinggalah acara yang melibatkan ibubapa.






Kemeriahan sukan kali ini diserikan lagi dengan perarakan kontigen yang mengambil bahagian. Perarakan penuh warna-warni ini dipertandingkan sejajar dengan tema mempertandingkan semua acara termasuk khemah cantik dan lain-lain lagi.
Kehadiran Yang DiPertua PIBG, Encik Moh Bakery b Mamat dalam memberikan perangsang kepada peserta-peserta yang mengambil bahagian telah menyerikan lagi suasana.
Temasya Sukan kali ini memperlihatkan kesungguhan dan kemampuan murid yang agak luarbiasa.

Rumah Merah (Satria) telah diumumkan sebagai Juara Keseluruhan Temasya kali ini manakala Rumah Biru (Waja) sebagai Naib Johan.

Hazrul Naim b Hashim dan Nurul Alifah b Mujahid pula dinobatkan sebagai Olahragawan dan Olahragawati Kejohanan untuk kali ini. Untuk makluman, kedua-duanya adalah dari Rumah Biru. Apa yang pasti, rumah Biru amat menonjol dalam sukan kali ini. Tahniah kepada Guru-guru yang memimpin Rumah guru terutama Cikgu Mohd Zin b Daud




No comments:

Post a Comment